Sluiten

Info Coronavirus

Laatste update: 15-01-2022, 11.00uur

Bekijk alle Corona updates

De meest gestelde Coronavragen én antwoorden

Tickets en activiteiten reserveren

Handleiding tickets en activiteiten reserveren

Soms is het noodzakelijk om tickets te reserveren voor het gebruik van onze faciliteiten en voor het inschrijven voor activiteiten van het recreatieteam. Indien dit nodig is vermelden wij het duidelijk in ons recreatieprogramma en op https://www.leistert.nl/coronavirus

Aanmaken van je account

Let op: je kunt pas 7 dagen voor je verblijf een account aanmaken. 

1) Ga naar leistert.leisurehub.nl
2) Accepteer de cookies in de rode balk (verplicht)
3) Klik in de menubalk onderin op het icoontje van een poppetje
4) Klik op de blauwe knop "Registreer"
5) Voer je reserveringsnummer in (dit kun je terugvinden op je vakantiepasje of je reserveringsbevestiging)*
6) Voer je achternaam (let op tussenvoegsels) in en je e-mailadres in de hiervoor bestemde velden. Lukt dit niet, probeer dan te registreren met de eerste 3 letters van je achternaam. Meestal is dit voldoende.
7) Klik op volgende
8) Je krijgt een bevestigingsvenster, waarin staat dat er een e-mail is gestuurd naar het mailadres, ter verificatie (dit kan enkele minuten duren).
9) Open je e-mail programma en activeer je inschrijving, op de internetpagina waar je naartoe wordt gestuurd, staat "uw registratie is voltooid". Komt je e-mail niet in je postvak in, check je spambox.

Hiermee is de registratie van je gegevens als gast van de Leistert voltooid.

Let op: Heb je een groepsboeking (met subreserveringen): maak per reserveringsnummer met een uniek e-mailadres (bijvoorbeeld per plaats) een account aan in Leisurehub. 
Heb je meerdere boekingen op dezelfde naam staan: maak per plaats op hetzelfde reserveringsnummer, met een uniek e-mailadres een account aan in Leisurehub. 

Reserveren en inschrijven

Na het aanmaken van een account kun je reserveren en inschrijven op: https://leistert.leisurehub.nl/

* Op je reserveringsbevestiging en vakantiepasje/zwembadpasje vind je het reserveringsnummer van de op dat moment geldende boeking. Mocht je niet rechtstreeks bij de Leistert hebben gereserveerd (maar via een touroperator), kan het zo zijn dat je de informatie over je reservering pas enkele dagen voor aankomst ontvangt. Vanaf dat moment kun je een account aanmaken. Indien wij geen gegevens van je hebben als gast (het geval bij enkele touroperators) en je moet inchecken bij aankomst, adviseren we je het account gelijk na aankomst aan te maken. Je hebt dan geen reserveringsbevestiging, ook dan vind je het reserveringsnummer op je vakantiepasje wat je bij check-in hebt ontvangen.

Naar de reserveringsmodule