• Venlo 29 minuten
  • Roermond 19 minuten
  • Duitsland 21 minuten
Floorbarbarakaren

De virtuele receptie

Recreatiepark De Leistert
Heldensedijk 5
6088 NT Roggel
Route starten met Google Maps

Neem contact met ons op

Openingstijden

Deze week
Volgende week

Gastenservice de Leistert

Wist je dat je inventarislijsten en gebruiksaanwijzingen van alle apparaten op ons park kunt raadplegen via onze gastenservice pagina?

Aankomst & vertrek

Kan ik op de dag van aankomst en vertrek al/nog gebruik maken van de faciliteiten?
Ja, zowel op de dag van aankomst als op de dag van vertrek kun je de hele dag gebruik maken van alle faciliteiten op het park. Auto's dienen dan wel buiten de slagboom op de (gratis) parkeerplaats P3 of P4 geparkeerd te worden.
Moeten we nog inchecken als we alle pasjes thuis hebben ontvangen?
Nee, dit is niet noodzakelijk. Indien je verder nog vragen hebt, kun je uiteraard terecht bij de receptie.
Kan ik na sluitingstijd van de receptie inchecken?
Ja, indien de receptie gesloten is dan kun je de vakantiepas en eventuele sleutel ophalen op een plek die je krijgt te horen indien je dit kenbaar maakt via de receptie.
Ik heb nog geen vakantiepasjes ontvangen. En nu?

De vakantiepasjes ontvang je enkele dagen voor aankomst, tenzij je 7 dagen of minder voor de aankomstdatum hebt gereserveerd. 

Wanneer je 3 dagen voor aankomst nog geen post van ons hebt ontvangen, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met de receptie. Houd er echter wel rekening mee dat je de pasjes niet thuisgestuurd zult krijgen indien de betaling nog niet volledig was voldaan op het moment waarop wij de pasjes versturen. In dat geval kun je inchecken bij de receptie. 

Wij sturen geen pasjes op naar huurders van de volgende verhuuraccommodaties, aangezien hier een sleutel voor moet worden afgehaald: Leistert Lodges, Leistert Cabins, Simple Camp, Chalets, Glampingtenten, Safaritenten en kampeerplaatsen met Privé Sanitair.

Hoe kan ik een late uitcheck bijboeken?

Een late checkout is niet mogelijk voor reserveringen op het bungalowpark en alle verhuuraccommodaties op de camping. Voor kampeerplaatsen is een late checkout alleen buiten vakantieperiodes en feestdagen mogelijk, op basis van beschikbaarheid. Een late uitcheck bijboeken kan alleen in overleg met de receptie. Dit is via de website niet mogelijk. 

Tot hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?

Inchecken bungalowpark 
De bungalow staat vanaf 15.30 uur voor je klaar. Het eerder betreden van de bungalow is niet mogelijk, dit komt omdat we voor die tijd druk bezig zijn om er voor te zorgen dat jouw accommodatie schoon en fris is. Je bent de dag van aankomst van harte welkom om al gebruik te maken van onze faciliteiten. 

Inchecken camping 
Toegang tot je kampeerplaats is mogelijk vanaf 12.00 uur. De verhuuraccommodaties op de camping zijn vanaf 15.30 uur te betreden. Het eerder betreden van de accommodatie is niet mogelijk, dit komt omdat we voor die tijd druk bezig zijn om er voor te zorgen dat jouw accommodatie schoon en fris is. Je bent de dag van aankomst van harte welkom om al gebruik te maken van onze faciliteiten. 

Uitchecken bungalowpark
Op je vertrekdag vragen wij je om de bungalow vóór 10.00 uur te verlaten. Uitchecken bij de receptie hoeft niet, maar we vinden het wél leuk om te horen wat je van je verblijf vond. De sleutelkaarten kun je achterlaten in de brievenbus bij de slagboom van het bungalowpark, de vakantiepasjes mogen bewaard worden en zijn nog de hele dag geldig. Een dag voor vertrek ontvangt de hoofdboeker een e-mail met daarin de vertrekinformatie. Hierin kun je lezen hoe je de accommodatie voor vertrek achter dient te laten en waar je met afval terecht kunt. Op je vertrekdag ben je nog van harte welkom om gebruik te maken van al onze faciliteiten.

Uitchecken camping
Op je vertrekdag vragen wij je om de accommodatie vóór 10.00 uur 's ochtends te verlaten. Kampeerplaatsen (ook privé sanitair) dienen vóór 11.00 uur verlaten te zijn. De sleutels van de accommodatie kun je inleveren bij de receptie. De slagboom- en vakantiepasjes mogen eventueel bewaard worden. De vakantiepasjes zijn nog de hele dag mogelijk. Een dag voor vertrek ontvangt de hoofdboeker een e-mail met daarin de vertrekinformatie. Hierin kun je lezen waar je met afval terecht kunt en hoe je de accommodatie voor vertrek achter dient te laten. Op je vertrekdag ben je nog van harte welkom om gebruik te maken van al onze faciliteiten.

Annuleren

Ik wil annuleren. Hoe gaat dit in z'n werk?

Indien je een annuleringsverzekering bij ons hebt afgesloten kun je het beste eerst de annuleringsvoorwaarden raadplegen. Deze vind je hier (onder het kopje annuleringsvoorwaarden). Indien je zelf een doorlopende annuleringsverzekering hebt, neem contact op met je verzekeringsmaatschappij. Heb je een annuleringsverzekering via de Leistert afgesloten, stuur dan een e-mail naar info@leistert.nl. Vermeld in deze mail je naam, reserveringsnummer en reden van annulering. Wij verwerken je annuleringsaanvraag zo spoedig mogelijk. 

Indien je geen annuleringsverzekering hebt afgesloten kun je de annuleringsvoorwaarden volgen die de RECRON voorschrijft. Deze vind je hier (onder het kopje RECRON voorwaarden Artikel 6 Annuleren). Kies hier de voorwaarden die voor jou van toepassing zijn. Indien je gebruik maakt van de RECRON voorwaarden kun je een e-mail sturen naar info@leistert.nl. Vermeld in deze mail je naam, reserveringsnummer en reden van annulering. Wij verwerken je aanvraag zo spoedig mogelijk.

Reserveren

Energielabels bungalows Buitenhof de Leistert

Alle bungalows van Buitenhof de Leistert zijn voorzien van een energielabel. Bekijk hier het overzicht

Volgeboekt! Is er een wachtlijst?
Nee, wij werken niet met wachtlijsten in periodes dat we volgeboekt zijn. We raden je aan om de beschikbaarheid op de website in de gaten te houden. Komt er iets vrij? Dan is het daar zichtbaar.
Is het mogelijk om eerst een optie te nemen voordat ik boek?

Ja, een optie kunnen wij eenmalig voor maximaal 2 weken vastzetten, mits de beschikbaarheid dit toelaat. Het is niet toegestaan meerdere opties voor verschillende data of accommodaties in ons systeem te reserveren. Zodra de optie verlopen is vervalt deze, tenzij je vóór deze datum een seintje geeft dat je de optie graag om wilt zetten in een definitieve reservering. Let hierbij op dat je ook inderdaad een definitieve bevestiging ontvangt.

Kan ik met voorkeur voor een specifiek huisnummer/kampeerplaatsnummer boeken?

Ja, dit is mogelijk. Nadat je in het boekingsproces jouw e-mail adres hebt ingevuld kun je het veld 'voorkeursboeking' aanvinken. Je krijgt dan een plattegrond te zien met groene ballonnetjes bij alle plekken/nummers die nog beschikbaar zijn. Wanneer je op een van deze ballonnetjes klikt, kun je (tegen een meerprijs) een specifieke locatie kiezen.

Kan ik online met de ACSI/ADAC campingcard reserveren?

Ja, dat kan. Je kunt tijdens het boekingsproces bij het veld 'Heb je een vraag of opmerking' invullen dat je in het bezit bent van de ACSI/ADAC campingcard. Op deze manier wordt de prijs handmatig door onze medewerkers gewijzigd, alvorens de definitieve bevestiging en factuur wordt verstuurd. Bekijk hier de geldigheidsperiode van de ACSI Campingcard. Bekijk hier de geldigheidsperiode van de ADAC Campingcard.

Mogen alleenreizende en/of groepen jongeren op het park verblijven?
Nee, dit is niet toegestaan. Alleenreizende en/of groepen jongeren worden niet toegelaten tot het terrein. De hoofdboeker van een reservering moet per definitie minimaal 21 jaar oud zijn.
Wat houdt een kindvriendelijke bungalow in?

In en rondom een Kindvriendelijke bungalow zijn de volgende kindvriendelijke voorzieningen getroffen: 

  • Bolderwagen
  • Kinderstoel
  • Campingbedje
  • Kinderbox
  • Traphekje boven aan de trap
  • Afgeschermde wandcontactdozen (let op: dit is van buitenaf niet te zien)
  • Tuinomheining
Wat houdt een Kids Special bungalow in?

In en rondom een Kids Special bungalow zijn de volgende kindvriendelijke voorzieningen getroffen: 

  • Bolderwagen
  • Kinderstoel
  • Campingbedje
  • Kinderbox
  • Traphekje bovenaan de trap
  • Afgeschermde wandcontactdozen (let op: dit is van buitenaf niet te zien)
  • Tuinomheining
  • Gethematiseerde kinderkamer
  • Afgesloten speeltuin, bereikbaar via de achtertuin
Is kinderbedlinnen inbegrepen bij de huur van een campingbedje?
Kinderbedlinnen is niet standaard inbegrepen bij een campingbedje. Kinderbedlinnen is optioneel bij te boeken. Heb je al gereserveerd, maar wil je dit alsnog bijboeken? Dit kan via Mijn-Leistert of via de receptie.
Zijn bedlinnen en handdoeken verplicht?

Bedlinnen
Om hygiënische redenen is de huur van bedlinnen verplicht. Voor iedere gast ligt een bedlinnen set klaar in de accommodatie. 

Handdoekenpakket
Een handdoekenpakket is niet verplicht en is optioneel bij te boeken. Het pakket bestaat uit één kleine en één grote handdoek. 
Heb je al gereserveerd, maar wil je het handdoekenpakket alsnog bijboeken? Dit kan via Mijn-Leistert of via de receptie.

Wat is het nummer van mijn kampeerplaats/accommodatie?
Het nummer van de kampeerplaats/accommodatie is ongeveer een week voor aankomst bekend, tenzij je met voorkeur voor een specifiek nummer hebt geboekt. In dat geval is het nummer al eerder terug vinden op je reserveringsbevestiging. Enkel wanneer je met voorkeur boekt, heb je de garantie dat je deze plek zult krijgen.
Is het mogelijk om een kinderbedje/kinderstoel bij te boeken?
Het is mogelijk om een kinderstoel en/of kinderbedje bij te boeken. Wil je beide artikelen bijboeken, kies dan voor het peuterpakket. Bijboeken kan eenvoudig via je Mijn-Leistert account.

Faciliteiten

Is er een supermarkt aanwezig op het park?
Jazeker, de Spar supermarkt is te vinden in de Plaza en heeft een uitgebreid assortiment aan producten.
Is er een laadpaal voor elektrische auto's?

Indien jouw vakantiebungalow is voorzien van een laadpaal mogen via die laadpaal elektrische of hybride voertuigen worden opgeladen. Is er geen laadpaal aanwezig, dan kan gebruik gemaakt worden van de laadpalen op de parkeerterreinen P2 (direct gelegen aan de ingang van de camping) en P3 (nabij de ingang van het subtropisch zwembad). Laden zonder tussenkomst van een laadpaal is niet toegestaan vanwege de risico's op stroomuitval en kortsluiting. Bij laden buiten een laadpaal om wordt € 50,- voor verbruik elektra in rekening gebracht. Laden is mogelijk met alle gangbare laadpassen en de Leistert rekent alleen na het volledig opladen van de accu een toeslag. Laat je de auto na volledig opladen onnodig lang staan, dan geldt hiervoor dus een aanvullend uurtarief, bovenop de kosten van je laadpas.

Waar kan ik de gebruiksaanwijzingen van de apparatuur in mijn accommodatie vinden?
Gebruiksaanwijzingen van de apparatuur in je accommodatie kun je vinden op onze gastenservice pagina! Vul je bungalownummer in of kies zelf de accommodatie waarin je verblijft en krijg een overzicht van alle gebruiksaanwijzingen van de aanwezige apparatuur. Verder kun je via onze gastenservice pagina de inventarislijst van je accommodatie bekijken. Via deze link kun je de gastenservice bezoeken.
Welke stroomaansluiting is er op de camping? Heb ik een speciale stekker nodig?
Op de camping is een zogenaamde 'eurostekker' noodzakelijk. De technische benaming is een 3-pins CEE-Adapter van 230 Volt.
Welke vakantiebungalows hebben een (gas)haard?
Alle vakantiebungalows van onderstaande types hebben een gashaard. 4B+ 4B+ KS 4 Buitenleven 6B+ KS 6B+ Wellness 6VIP 8B+ 8B+ KS 8B+ Culinair 8 Buitenleven 10 Buitenleven 12 Buitenleven 18LK
Wat zijn de openingstijden van de faciliteiten?
De openingstijden staan vermeld in onze Leistert app.
Waar vind ik het Recreatieprogramma?
Via de Leistert app ben je altijd op de hoogte van het actuele programma, en stellen wij je door middel van pushberichten automatisch op de hoogte van belangrijke wijzigingen in het programma. De Leistert app is gratis te downloaden in de Google Play Store en de App Store van Apple. Je kunt het recreatieprogramma ook hier op de website bekijken.
Is de toegang tot het subtropisch zwembad en La Selva Playground bij de prijs inbegrepen?
Ja, wanneer je een verblijf boekt ontvang je voor iedereen (boven de 3 jaar) in het reisgezelschap een pasje dat toegang verleent tot de waterspeelzone en La Selva Playground.
Waar vind ik de code van het slot van de bolderwagen?
De code van het bolderwagenslot vind je op de cv-ketel in de bijkeuken van jouw accommodatie.
Welk koffiezetapparaat staat er in de accommodatie?
In alle vakantiebungalows op Buitenhof de Leistert is een koffiezetapparaat (filter maat 4) aanwezig. Uitzonderingen hierop zijn de Senseo-apparaten in de bungalowtypes: 6 VIP en 8 Culinair. In alle verhuurobjecten op Camping de Leistert is een Senseo-apparaat aanwezig.
Is er een BBQ in mijn accommodatie aanwezig?
Niet elk type bungalow heeft een BBQ ter beschikking. In de types 4B+, 4B+ KS, 6B+, 6B+ KS, 6VIP, 6 Wellness, 8B+, 8B+ KS en 8 Culinair staat een Elektrische Weber BBQ. In de types 4 Buitenleven, 8 Buitenleven, 10 Buitenleven en 12 Buitenleven staat een luxe kolen BBQ. De overige types beschikken niet over een BBQ.

Betalen & factureren

Wat zijn de betalingstermijnen bij een nieuwe boeking?
Na het maken van een boeking gelden de volgende betalingstermijnen: De eerste betaling (aanbetaling) dient binnen 14 dagen na de boekdatum te worden voldaan (35% van het totaalbedrag).De restbetaling dient maximaal 8 weken voor aankomst te worden voldaan.
Welke stacaravans staan er te koop?

Hier vind je meer informatie.

De schoonmaakkosten komen er extra bij, waarom?
De prijs die je op de beginpagina ziet bestaat uit de huurprijs + eventuele schoonmaakkosten. Wij zijn namelijk wettelijk verplicht om de schoonmaakkosten in de eerst zichtbare prijs op te nemen. Later worden deze beide bedragen uitgesplitst op de kassabon, vandaar dat het lijkt alsof deze later worden toegevoegd. Indien je de huurprijs min (-) eventuele korting telt, plus (+) de schoonmaakkosten en plus (+) een eventuele kindvriendelijk toeslag, komt dat bedrag op hetzelfde als het bedrag op de beginpagina.
Zouden wij het resterende bedrag of gehele bedrag bij aankomst/vertrek kunnen betalen?
Dit is niet mogelijk, je dient de betalingstermijnen zoals aangegeven op de reserveringsbevestiging aan te houden. Het verblijf moet in de meeste gevallen vooraf betaald worden. Enkel wanneer het een last-minute boeking betreft (tot 3 dagen vooraf), kun je bij aankomst betalen.
Ik krijg een betalingsherinnering van mijn 2e betaling, terwijl ik deze al heb overgemaakt. En nu?
Dit komt soms voor indien je de eerste betaling via IDEAL hebt voldaan. Het rekeningnummer waarop je de overige betalingen gedaan dienen te worden wijkt namelijk af van het IDEAL rekeningnummer. Op de reserveringsbevestiging staat het juiste rekeningnummer vermeld.Heb je de betaling toch voldaan op onze IDEAL rekeningen die eindigen op de nummers 1965 15 of 9098 13, stuur dan een email met het reserveringsnummer, naam van de hoofdboeker en datum van overschrijving naar info@leistert.nl. Wij zullen het betaalde bedrag dan handmatig voor jullie overzetten naar jullie reservering. Je ontvangt een bevestiging wanneer het bedrag verwerkt is. Let op: dit kan enkele werkdagen duren.
Is mijn betaling in goede orde ontvangen?
Je ontvangt een betalingsbevestiging per e-mail zodra je betaling is verwerkt in ons reserveringssysteem. Dit kan maximaal 4 dagen duren.
Waarom betaal ik een kindertoeslag bij een kindvriendelijke bungalow?
Je betaalt een extra toeslag voor onze Kids Special- en Kindvriendelijke bungalows omdat hier extra kindervoorzieningen getroffen zijn.

Huisdieren

Zijn mijn honden welkom?

Waar kan ik met mijn hond allemaal terecht op het park? In het algemeen geldt; honden dienen te allen tijde te zijn aangelijnd. Per reservering zijn 2 honden toegestaan. 

Bungalowpark
Op het bungalowpark zijn honden buiten de accommodaties overal welkom. Op het bungalowpark zijn diverse huisdiervriendelijke bungalows beschikbaar. Deze zijn via de website en/of de receptie te reserveren. 

Camping
Op de camping zijn honden toegestaan op het hiervoor bestemde kampeerveld Reppel en op de aangegeven looproute van veld Reppel naar de ingang van de camping. In alle overige delen van de camping zijn huisdieren niet toegestaan. 

Faciliteiten
Honden zijn welkom bij La Selva Food & Drinks (terras en binnen) en in de Plaza, m.u.v. de zone rondom bij het speeltoestel. In de aangrenzende ruimtes van de Plaza (restaurant Grillo, hyperbowling, Aventuria, supermarkt en het Klushuis) zijn honden niet toegestaan. In alle overige zones, dus ook in de waterspeelzone zijn honden niet toegestaan.

Waarom betaal ik voor het verblijf van mijn huisdier(en)?

Omdat de bungalows waarin huisdieren zijn toegestaan eerder en vaak meer vervuild worden gedurende het verblijf, zijn wij genoodzaakt om andere en grondigere (duurdere) schoonmaakmethoden toe te passen. Daarnaast zorgen wij voor voldoende hondenpoepzakjes op het terrein en voorzieningen als o.a. de hondendouche. Hierop is de extra toeslag gebaseerd.

Whatsapp